Frustrerad

Såhär ligger det till.
Innan helgen som var så hade jag varit ledig två dagar på tre veckor eftersom jag har jobbat extra åt en himla massa människor som velat göra andra saker.

Nu när jag har sagt att jag vill vara lite ledig så är det helt plötsligt inte en enda kotte som svarar i telefonen eller har lite hyffs i kroppen och ställer upp för en kollega.

På frågan: "vill du jobba åt mig på fredag?".
Får jag svar som:
"Nej, då får jag jobba 5 dagar i rad"
"Nej jag ska grilla då"
osv osv osv.

Det här ska jag komma ihåg nästa gång ni vill vara lediga.

Till gladare nyheter så har min jycke fått en nattlig utlösning (husse är så stolt).
Imorgon anländer min bloggarkollega jim och bloggaren cutebastard till Västervik, och vi skaspela poker och dricka alkoholiserande drycker.

/Dave den långsinte arbetaren

Kommentarer
Postat av: Emil Näsström

Instämmer på alla punkter :D

GO TITO! Keep on jerking off :D

2008-08-15 @ 09:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0