Jag ska investera i ett luftgevär

Vad ska jag med ett luftgevär till undrar ni?
Det ska jag berätta för er.

Jag ska skjuta på ungdomarna som åker moppe utanför min lägenhet i 140 knyck på kvällarna och sladdar upp gräsmattan så att det ser ut som värsta ufo-landningen. Dessutom hör jag inte tv:n för allt oljud.

Ska nog slå upp ett litet kommando-tält på balkongen också så jag kan kommunicera med mina framtida snipers som ska placera ut sig på strategiskt utvalda platser så att moped-huliganerna inte kan ta skydd.

Alla ni som vill göra något gott för samhället, anmäl er till min sniper-utbildning så kan vi tillsammans kväva detta problemet.

(Eftersom jag inte gjort lumpen och inte har någon aning om hur man i verkligheen utbildar krypskyttar, så kommer utbildningen bestå av att se på en massa krigs-filmer och dricka öl samt att döpa våra gevär och putsa dem för det har jag sett att de gör i filmen "Full metall jacket")

/Dave the freedom-figther

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag anmäler mig härmed till din utbildning! Ansöker om rätt att byta ut ölen mot whiskey!

/The one and only

2008-08-28 @ 21:16:50
Postat av: Emil Näsström

Jag anmäler mig härmed till din utbildning! Ansöker om rätt att byta ut ölen mot whiskey!

/The one and only

2008-08-28 @ 21:17:45
Postat av: Dave

begäran godtas av överbefälhavaren

2008-08-28 @ 21:28:44
Postat av: ZID!

jag kan sponsra!!! inte för att det stör mig så mycket men mitt gevär har inte blivit använt så mycket sen du flytade från överum :P

2008-08-29 @ 03:08:58
Postat av: Dave

alla bidrag är välkomna=)

2008-08-29 @ 15:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0