Klassisk Lördag

Det är lördag, klockan är snart 14 och här sitter jag och myser. Ni vet den där härliga känslan som kan infinna sig när man är ledig från jobbet. Man sitter och slöar framför datorn, lyssnar på någon härlig musik och man ser fram emot vad kvällen kan komma att erbjuda. Lägg till att Arsenal vände underläge 0-2 till vinst 3-2 igår kväll, så känns livet väldigt härligt just nu.

Ikväll ska jag in till stan för att lyssna på min brusha när hans band ska försöka rocka röven av Kalmarfolket. Sen bär det nog av till en av mina bästa kompisar Robert för att inhalera diverse rusdryck. Sedan ska vi tappra krigare ge oss ut i Kalmarnatten och bara svepas med i den puls som Kalmar stad har att erbjuda. Det blir karatefylla!

Jag går som vanligt igenom mina standardsidor på internet; Bloggen, Arsenals sida på svenkafans, Facebook, 1000apor och till sist Aftonbladet. När jag börjar läsa sportbladet så slås jag än en gång av hur extremt jävla jättedåliga deras reportrar är. Saxat från AB :

" BAJENS FANS TILLBAKA PÅ TRONEN: " VI HAR JOBBAT STENHÅRT"

Glöm läktarskandaler, inkastade tänder och mynt - nu regerar sången på Söderstadion igen. "



Någon mer än jag som ser följande scenario framför mig: Två överförfriskade hormonstinna alfahannar till stockholmare, börjar bråka om vem som har störst penisförlängare till bil. *Smack* där gick den överkäken. Ut trillar fyra stycken tänder, som från början var synnerligen välpolerade och vita, men numera är dom blodiga och trasiga. Alfahanne ett böjer sig ner och plockar upp två av dessa tänder och kommer på den briljanta idén att kasta ut dom på planen. Ramaskri!


// Jimmy Svettlöksson


 


Kommentarer
Postat av: Cutebastard

Straffet på att använda uttrycket "karatefylla" borde vara att man får en marulk upptryckt i analen, eller att man får umgås med Jim en hel dag.

Att man dessutom skriver ordet i fet stil gör det hela ännu värre.

2008-08-11 @ 14:57:04
URL: http://cutebastard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0