Människor jag avskyr

Topp 3, människor jag önskar skulle krypa tillbaka in i sina mödrars livmödrar :

3. Josef Fritzl (kommentarer överflödiga)

2. Anders Eklund (se ovanstående)



1. NIC SCHRÖDER

Mitt oresonliga hat gentemot denna man, började någon gång under perioden då han torterade hela svenska folket med den sämsta låt som någonsin släppts. Jag menar:  Hej Hej Monika, hej på dig Monika är text som kunde varit författad av min förståndshandikappade, 10-åriga lillasyster. Nu har jag varken en syster eller ett förståndshandikappat syskon (nåja..) men ni förstår nog vad jag menar.

Sen får jag se Nic i sommarlovsmorgon och det enda jag vill göra är att låta mina handleder gå loss på rakhyveln. Han är så otroligt uppstudsig, arrogant, äcklig, snuskig, jobbig, överkompenserande. Men det jag stör mig på mest utav allt är nog ändå hans otroligt jobbiga uppsyn :





// Slim "jag tittar enbart på sommarlovsmorgon i rent utbildningssyfte" Jim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0