Vi hade skoj i fredags

Som ni kanske läst i mitt tidigare inlägg så vankades det kalas i fredags. Bröderna Öland (Jim och Cutebastard) kom upp till våra nordliga breddgrader för ett gästspel.

Undertecknad jobbade till halv nio på kvällen, sedan blev det en snabbdusch och ett himla kraffsande i fickorna till pokerpengar. Väl framme vid pokerbordet visade sig att det ar en hel drös med gamla fritidsledare från skolan där. Riktigt skoj att se era gamla nunor igen. Gissa vilka som spelade final i pokern...just det, jim and dave:D

Efter pokern begav sig sällskapet till Club 9 och lirade biljard och drack som om det inte fanns någon morgondag. Jag undrar som vann biljardmatchen..det har mitt minne inte brytt sig om att registrera.

Sedan var det dags att bege sig till krogarna i centrum och efter några kringelkrokar kom vi fram och ställde siktet på Harry's.

Väl inne på Harry's blev det lite dansgolv och skaka rumpa med cutebastard. När vi stod där och skötte oss själva dök det upp en elegant liten dam på 45 år och  ca 150cm (åt alla håll) och pekade på mig och jag vågar påstå att hon stötte lite på mig. Jag blev smickrad men tackade nej.

Hemåtdags vid stängningsdags efter att en mystisk kvinna snackat med oss om efterfest på bred skånska eller något annat oförståeligt språk. Efter ett kort stopp på Åhmans kom vi hem alla fyra välbehållna. Vi skulle varit tre men vi raggade upp en gammal Överumare också:D (Zid, känn dig träffad. skoj att du hakade på).

Dagen handlade mest om huvudvärk (jim var nog värst drabbad då han låg på sängen tills jag slängde ut grabbarna för jag var tvungen att jobba), jobb, Premier League, Guitar Hero och mysteriet med hur det tog två timmar att komma hem från stan, det brukar ta ca 20 minuter när man går.This is jim dagen efter på min soffa:D

Nästa gång åker Dave till Kalmar och kalasar!

/Dave, mannen som blev uppraggad på harry's


Kommentarer
Postat av: ZID!

jag tyckte raggningen med fingret påminde lite om one noght at the roxbury :P som jag fick det visat för mig iaf

2008-08-18 @ 20:34:52
Postat av: Dave

ja, lite så var det faktiskt..kul var det iaf hehe

2008-08-18 @ 20:51:22
Postat av: Emil Näsström

One hell of a night, and we all loved it :D

2008-08-19 @ 10:41:49
Postat av: Cutebastard

Ja jävlar det var plattan i mattan som gällde.

David när vi dansar som att det inte finns en morgondag brukar det ju bli så.



ps. vad var det som hände med den fula i kön på åhmans? ds.

2008-08-19 @ 14:36:47
URL: http://cutebastard.blogg.se/
Postat av: ZID!

vet inte en viss linus sa visst något i stil med "har man röven i ansiktet så är det inte så lätt" om jag minns rätt

2008-08-20 @ 00:57:34
Postat av: Slim

Haha Classic Linus att kläcka ur sig nåt sådant ! =)

2008-08-20 @ 10:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0