0 koll

Kom att tänka på en rolig sak som hände mig för x antal år sedan. Jag hade köpt en ny t-shirt som jag stolt bar senare på kvällen då jag var ute och söp till det med några kompisar. Allt medan kvällen fortlöp fick jag fler och fler roade miner kastade åt mitt håll. Till slut pekar en random guy i baren på mitt vänstra bröst och börjar småskratta lite. Döm av min förvåning när jag tittar ner och ser följande text ingraverad i t-shirten : "Lame in bed, but rich". Det roliga i kråksången är inte det att jag varit ouppmärksam när jag huggit första bästa tröja i affären, utan att texten på bröstet verkligen stämmer in på mig IRL....

Eller ?

// Jimmy Rikemansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0