Du ska nog ändå vara ganska nöjd

Magnus Karlsson hånas för sin frisyr på omslaget av sin skiva.
 http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2990815.ab

Come on!!
Borde han inte vara lättad över att "bara" hånas för sin frisyr?

Jag menar, det finns ju så mycket annat att anmärka på.

"- Jag blir så jävla sur. Vad är det för ytliga människor som bor i Sverige? I stället för att bry sig om välgörenhetsgrejen så fokuserar nötterna på vad jag har för frisyr.

- Jag blev ledsen när jag läste alla blogginlägg, en del av dem var riktigt dumma. Det är svårt att inte ta åt sig. Man är trots allt människa."
 
Stackars Magnus...tjut då! 
Skyll dig själv.

/dave


Kommentarer
Postat av: Junta

WOHO! It's alive! Med tanke på den andra bilden på honom i artikeln så kan man nog konstatera att frillor inte är riktigt hans grej.

2008-07-30 @ 17:21:41
Postat av: Dave

ja, nu tar vi nya tag:D

den där magnus måste leva ett hårt frisyr-liv. kanske borde fundera på att använda keps eller mössa.

2008-07-30 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0