Å fy racken man!

Klockan är snart 20.00, det är Torsdag och här sitter jag och spelar FM. Jag har nog spelat FM 70 % av tiden senaste veckan. Även att det går totalt käpprätt åt tjottahäjti som vanligt, så är det ändå så förbannade beroendeframkallande. Man skulle kunna säga att FM är nog den enda drogen jag använder i livet.  Ja FM och sen kaffe då förstås. Och Crack
Nä skämt och cider som min vän Nicke Sarls en gång sa.

Idag har jag varit så pass jävla hurtig att jag gav mig ut i skogen för en joggingrunda. Efter cirka 3 kilometer inträffade det oundvikliga. En efter en av mina kroppsdelar började kollapsa. Först ut knäna tätt följt av ljumskarna. På en hedrande tredjeplats kom låren. Sist men absolut inte minst hjärtat, eller pumpen då som man säger. Jag trodde nog fan jag skulle dö där ute i skogen bland alla vilda djur. Om jag hade dött så hade jag nog velat bli uppkäkad av ett lejon. Inte för att det finns lejon i Färjestaden men ändå. 

Vilket djur hade ni valt?


På lördag vankas det alkohol, som vanligt nuförtiden. Jag hoppas inte jag blir för fuller, då kanske jag trill å pinn ju!

Nehe nu var kaffet klart här , hej på er !


// Jim Eftersvettsson

Kommentarer
Postat av: Hårdrocksson

Jag hade valt en ekoxe.

2008-09-04 @ 20:02:42
Postat av: Dave

jag hade nog valt en myrslok, kan tänka mig att det kittlar något så fruktansvärt när dendär lilla tungan flyger över ens kropp, dessutom hade det nog sett roligt ut om inte annat när jag tittade ner på mitt kadaver som slickas upp

2008-09-04 @ 22:34:45
Postat av: Emil Näsström

Jag hade helt klart valt en ko. Helig som fan om man är indier (får kanske en statlig begravning nere i värmen ;)) plus att jag kan ge igen i nästa liv (om det finns sådant) och käka upp den fan. Hoppas han inte är allt för trög i magen bara så det slutar med att jag käkar upp mig själv.

En vidare fundering på detta; om det finns liv efter detta, skulle det då vara möjligt att äta upp sig själv? En liten Filip och Fredrik deluxe?

2008-09-05 @ 08:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0