Å hej med farbror Frej

Fredagar är fan inte så pjåkigt ändå. Här sitter jag med ballan i ena handen och musen i andra. Lasse Winnerbäcks melankoliska stämma pyser ut genom högtalarna. Detta medför ofta att er undertecknade dras med i denna sinnesstämning. Man börjar fundera över mer eller mindre viktiga saker. Vad ska jag ha för kalsonger på mig i morgon? Vad vill jag göra i framtiden? Är inte Arsenal världens bästa lag, Egentligen? Och så vidare...

Nästa vecka blir hektisk, först bär det av till Stockholm för att avnjuta gnällspikarna Coldplay. För att dagen efter åka till Gbg och spontankräkas i gäng, efter att ha sett de tyska saddomassochisterna i Åtmund Fålls slakta djur och dylikt på scen. Men det kan nog fan bli en bra helg trots allt.

I morgon, lördag är det fotbollsfest! Både fotboll och fest. Det blir till att gå upp i ottan och dra på sig sitt bästa gå-bort smink. Man vill ju inte va ful när man går bort som han sa som skulle ta självmord...  

Sist men ganska så minst: Grattis i efterskott Dave! Hoppas du hade en rolig dag och att maten på Thai Hoa smakade gott!

// Jet-Set-Jim


Kommentarer
Postat av: Dave

det var gott som ölkorv=)

2008-09-13 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0