Bra dag idag

Näsan you crazy ass motherfucker.
Tack ska du ha, nu är det värre än palladium här hemma ska du veta:D
Nu ska jag börja lyssna på musik vid datorn igen, just nu spelas Lazee feat. Neverstore - Hold on som Zid tipsade om, riktigt skön låt.


Arsenal vann för övrigt med 0-4 idag=)
Målskyttar var Adebayor 3 och Van Persie . Kul att vi har komit igång igen. Måste erkänna att Denilson har imponerat hittills trots att jag inte trodde han skulle klara av det.  MEN vi har ju ännu inte lirat mot några "storlag". Så är jag glad för Theos skull också, hans tre mål mot Kroatien var nog bra för självförtroendet.

Dessutom stortivs jag med mitt nya toalettpapper, det är den lyxiga varianten, riktigt mjukt till skillnad från det vanliga (Willy's toalettpapper, det känns ju om om man torkar sig med grus blandat med gafflar).

/Loud music-dave

PS. Vilka ligger sist i Premer League? Tottenham, Tottenham motherfucking Bottenham. DS.

Kommentarer
Postat av: zid

jag kan även tipsa om ohlindas hit singel från flera år tillbaka playboy bunny :D

2008-09-14 @ 02:51:28
Postat av: Emil Näsström

Anytime, Dave...... Nu kan man faktiskt visa dig saker på datorn också ;)....

2008-09-14 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0