I said the hip hop

I går var jag som ett mattafuckin' barn on the mattafuckin' julafton. Sista dygnet innan transferfönstret i de stora ligorna runtom i Europa stängdes. Vid varje F5-tryckning på DN:s transferuppdatering steg pulsen till onaturligt höga höjder. Svettningar trängdes fram under armhålorna, ansiktet blev flammigt, och jag pillade mig nervöst i naveln efter ludd. Skulle mitt kära Arsenal göra någon signifikativ värvning sådär runt 00.00-hugget ?
Lika jävla snopen som jag var julen '93 efter att bara ha fått mjuka klappar, var jag nu i en respektfull ålder av 22 jordsnurr. Inte en kotte hade ställt sig flinandes framför kameran, bredvid Mr.Wenger, för att stolt hålla upp den otroligt snygga röd-vita Arsenaltröjan.

Men efter att ha funderat lite på detta debacle så tänker jag nu: Behövde vi verkligen värva någon? Jag är tveksam, vi har en mängd duktiga spelare som kommer visa att det är dom som ska spela denna säsongen. Vi körde trots allt över Newcastle förra helgen och då var ändå spelare som Rosicky och Diaby inte med.  

In Wenger we trust!

// Jimmy fotbollsnörden

Kommentarer
Postat av: Dave

jag är iaf sur som ett barn som inte fått nått lördagsgodis för att ingen värvades.

2008-09-02 @ 10:55:21
Postat av: Cutebastard

Arslena hade behövt en mittfältare. Face it Jim.

2008-09-02 @ 12:28:53
URL: http://cutebastard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0