Lider med familjerna som berörs av krocken

Ville bara dela med mig av den här fina texten som jag precis läste på Arsenal-redaktionen på svenskafans.

"London Calling - Hold your head up high!

Money talks, eller hur? Allt har ett pris, eller hur? Med tillräckligt mycket pengar kan man göra i princip vad man vill, eller hur? Nja... jag skulle då aldrig vilja att min fotbollsklubb sålde sig för pengar...

Utelivet i London är otroligt kul, man har flera olika alternativ när man går ut och människor i London, för att vara en storstad, är väldigt trevliga. Även fall jag hör och läser att ungdomar blir knivhuggna varje dag i London så känner jag mig relativt säker när jag går i London. Så, pengar var ämnet och jag träffade en intressant kille häromdagen. Han var en inbiten Arsenal-supporter och han var väldigt stolt över sitt lag. "Visserligen så är titlar viktiga, men en titel är inte värd något om du säljer din själ till djävulen" Han erkänner att Arsenal har halkat bakom Chelsea och Manchester United, men han var inte orolig med tanke på att sålänge han aldrig glömmer sin klubb och vad klubben står för så hade det inte spelat någon roll om Arsenal hade spelat i Coca Cola Championship.

"Jag är inte orolig inför framtiden, jag bryr mig inte om Chelsea eller Manchester United. De har gjort klart för alla i England vad de står för. Jag skulle aldrig vilja att min klubb skulle behöva stå till svars inför någon rik ägare som inte har något intresse i fotboll. Jag hade inte kunnat älska en klubb riktigt på det sättet med en agenda att varje pund räknas, att prestige och titlar går före passion och vilja."

Efter två hektiska utekvällar så är det dags för mig att sova.

Cheers"

Så sant som det är sagt

Idag ska jag på planeringsdag i Gamleby med bastubad, baljabad och gratis resturangmata och en del öl=)

Nu till allvarligare saker, det skedde en krock på E22an i lördags där två personer och några till skadades. Det var ett pojklag som var på väg hem från match när en bil gled över i deras körbana. Lider med de om är berörda.

/dave


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0