lite funderingar utan större betydelse

Till att börja med vill jag önska Frallan och Helena lycka till i Umeå dit de flyttade i lördags.

Sedan vill jag klaga på att Sverige bara fick 0-0 mot  fucking Albanien, är det inte ett sånt fär lag som vi ska vinna över även om vi ställer upp med U-21?

Dessutom är jag inte alltför förtjust i dessa landslagsuppehåll inom fotbollen. Jag tycker dessa uppehåll mest förstör för klubblagen.

I övrigt har jag införskaffat GTA IV till mitt ps3, och likt jimmy med sitt FM så har även jag drabbats av spelhysterin. Jag har suttit åtskilliga timmar framför tvn och svurit, slagit i soffan, klaga och jublat.

Btw, det har tydligen varit knivslagsmål i min trappuppgång sägs det från min hundvakt som även är tjejens lillasyrra, dock märkte jag inget av detta då jag var på Simson i lördags och röjde till Big Eyed Mike, det var bra skit.

/dave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0